måndag 6 februari 2012

En trevlig dag

Idag var det en otroligt vacker vinterdag, jag åkte och hälsade på kära mammsen hon hade lagat en god lunch och sedan fikade vi och pratade om allt möjligt trevligt. Efter all mat och prat tog vi en promenad till köpcentrumet och kollade lite i bokhandeln på fina mönstrade papper,  inrednings och pysselböcker och till sist tog vi en sväng till Tiimari där vi kollade in nya pysselsaker, de hade fått in stämplar och allt möjligt trevligt som jag ville ha till mina kort men det ska inhandlas en annangång... Nu e jag hemma och tänker fortsätta att ha en riktigt slapp och härlig måndagskväll med lite surfning på nätet,  dricka te och äta en god semla, göra en hårinpackning,  en liten manikyr och lacka naglarna och fortsätta att läsa min nya bok Själens osaliga längtan skriven av Audrey Niffenegger.
Önskar er en härlig måndagskväll,
kramisar från mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar